Klubben i mitt hjerteKlubben i mitt hjerte2017-11-09T23:00:00ZFra lørdag 11. november til fredag 24. november går årets Klubben i mitt hjerte-kampanje av stabelen.
Høstdugnad - GranholmenHøstdugnad - Granholmen2017-09-30T22:00:00ZVi tar opp båter, rydder og gjør anlegget klart for vinteren

Er du trener eller aktivitetsleder?Er du trener eller aktivitetsleder?2017-09-25T22:00:00ZNorges idrettsforbund i samarbeid med Høgskolen i Innlandet skal kartlegge kompetansen til alle trenere i norsk idrett for å innhente kunnskap om hvem trenerne er.
Støtt din lokale klubb!Støtt din lokale klubb!2017-09-18T22:00:00ZMange idrettslag utnytter ikke fullt ut den potensielle pengestøtten som ligger i Norsk Tippings grasrotandel. For å hjelpe idrettslag på vei mot en fyldigere klubbkasse gir vi her fem tips på hvordan verve nye grasrotgivere!

Norsk Garda Camp 2018Norsk Garda Camp 20182017-09-15T22:00:00ZSandefjord Seilforening, Tønsberg Seilforening og KNS har gleden av å invitere alle norske optimistjolleseilere til påskesamling på Gardasjøen 2018!
Slik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyrSlik søker ditt idrettslag om spillemidler til utstyr2017-09-10T22:00:00ZDet er igjen mulig for idrettslag og særforbund å søke om spillemidler til utstyr. I år skal 34,4 millioner kroner fordeles. Siden starten i 2003 er det fordelt cirka 243 millioner kroner til idrettslag og særforbund.

Nyhetsbrev idrettslagNyhetsbrev idrettslag2017-09-07T22:00:00ZDigitalt klubbkontor gir en enklere klubbhverdag og sikrer den verdifulle informasjonen som blir produsert for fremtiden.
Kravet om politiattestKravet om politiattest2017-09-04T22:00:00ZMange klubber henvender seg til oss for å få hjelp med ordningen for innhenting av politiattester. Derfor har vi laget en steg-for-steg guide slik at idrettslag kan spare tid ved å utvikle effektive og sikre rutiner.