Forsynte seg med krystall i TønsbergForsynte seg med krystall i Tønsberg2017-05-13T22:00:00ZUlrik Quamme ble beste Sandefjord-seiler i helgens Norges Cup i Tønsberg, der Sandefjord Seilforening stilte med hele 18 jolleseilere, 17 i Optimist og en i Laser.
Vi gir deg 30 eksempler på god ungdomsidrettVi gir deg 30 eksempler på god ungdomsidrett2017-05-09T22:00:00ZTrenger du hjelp til å skape en bedre ungdomsidrett og bevare ungdommene lengst mulig i ditt idrettslag? I dag lanserer Idrettsforbundet nettsiden ungdomsløftet.no hvor vi har samlet 30 ulike reportasjer og filmer med tips og råd til god ungdomsidrett.

Årets første tirsdagsregattaÅrets første tirsdagsregatta2017-05-09T22:00:00ZÅrets første tirsdagsregatta for kjølbåter
Ny følgebåtNy følgebåt2017-05-07T22:00:00Z​Sandefjord seilforening har kjøpt ny følgebåt. Båten er en RIB av typen VSR, en populær trener- og regattabåt som har spesielt gode sjøegenskaper. Båten ble testet ut på Gardasjøen i påsken og fungerte utmerket i stor sjø.

Vestfold Cup 1 Åsgårdstrand – Sandefjord dominerte!Vestfold Cup 1 Åsgårdstrand – Sandefjord dominerte!2017-05-06T22:00:00ZÅrets første Vestfold Cup for joller gikk av stabelen i Åsgårdstrand 6-7 mai. 13 Sandefjordseilere hadde tatt turen og som vanlig ble det en tøff kamp mot seilere fra Tønsberg ute på regattabanen.
Feil ved deling av nyheter til facebookFeil ved deling av nyheter til facebook2017-05-01T22:00:00ZVi opplever for tiden feil i løsningen ved deling av nyheter til facebook. Det jobbes med å utbedre feilen, men her kommer et tips man kan benytte frem til endelig løsning er på plass.

Sjøleir for barn mellom 8 og 13 - GØY PÅ VANNETSjøleir for barn mellom 8 og 13 - GØY PÅ VANNET2017-04-19T22:00:00ZOgså i år blir det Gøy På Vannet, sjøleir med mange morsomme vannaktiviteter! Tidspunkt er 3 - 7 juli, base på Granhonholmen.
Nå inviterer vi til nybegynnerkurs i OptimistjolleNå inviterer vi til nybegynnerkurs i Optimistjolle2017-03-31T22:00:00ZKurset starter mandag 24/4-17 8. mai, og varer til skolens høstferie (unntatt ferier/røde dager). Målgruppe: Barn 7-11 år. Krav: Deltagerne må kunne svømme. Fast treningstidspunkt: Mandager 18-20.