Norsk Garda Camp 2018

Lake Garda
Gaute Stakston
16.09.2017
Sandefjord Seilforening, Tønsberg Seilforening og KNS har gleden av å invitere alle norske
optimistjolleseilere til påskesamling på Gardasjøen 2018!

SS, TS og KNS inviterer til treningsleir i forbindelse med påskeregattaen på Garda 2018. Leiren er åpen for alle norske optimistjolleseilere. Eventuelle utenlandske seilere som ønsker å delta er velkomne. Det gjøres oppmerksom på at instruksjoner og briefinger hovedsakelig vil foregå på norsk. Vi har allerede booket inn Joakim Tandberg Karlsen og Bjørnar Erikstad som trenere på leiren. Det vil bli rekruttert inn nye, dyktige trenere for hver 10 seiler påmeldt.

Treningsleiren er tilrettelagt for både juniorseilere (2003-2006) og Cadetti (2007 og yngre). Juniortreningen vil inneholde noe lenger dager, og ledes av profesjonelle trenere. Cadettitreningen vil ha litt kortere dager, ha mer fokus på det sosiale, og være styrt av erfarne seilerforeldre.

Påmelding til Juniorklassen gjøres via Sailrace. Påmeldingsavgift 4200,-. Etteranmeldingsavgift (etter 15/10) 4500,-.

Påmelding til Cadetti gjøres via Sailrace. Påmeldingsavgift 2000,-. Etteranmeldingsavgift (etter 15/10) 2500,-.

VIKTIG: Juniorseilere som tenker å delta i Cadettiregatta og ferdighetsmessig/erfaringsmessig har begrenset regattaerfaring bør melde seg på Cadetti. Cadettiseilere som ferdighetsmessig og erfaringsmessig mener de hører hjemme i juniorklassen kan melde seg på i junior, men det forutsettes da gode ferdigheter også i mye vind. Trenerne står fritt til å omplassere disse ned i Cadetti uten at differanse i påmeldingsavgift blir refundert.

Spesielt angående RIB til trenere:

Vi søker sjåfører som er villig til å ta med seg RIB til trenere. Disse vil i tillegg til transporten være ansvarlig for sjøsetting av RIB, betale havneavgift for RIB og sørge for at RIB etterfylles med bensin hver dag. Det gis to gratis påmeldinger (innenfor ordinær påmeldingsfrist) for hver RIB ansvarlig. Ved interesse send forespørsel til: simendoksrod(at)hotmail.com. Førstemann til mølla!

Foreløpig program:

·         24-27 mars, trening.      To økter planlegges hver dag