Norgesmesterskap for IOM 2017

Innhold
INVITASJON

Sandefjord Seilforening, i samarbeid med Norsk IOM klubb, har gleden av å arrangere Norgesmesterskap for IOM 2017 ved Sandefjord Seilforenings anlegg på Granholmen i Sandefjord.

Vi vil ha seilområde, parkering, regattakontor og bespisning samlet på Granholmen.

Mesterskapet er åpent for alle norske og utenlandske IOM-seilere, og vi ønsker både erfarne og ferskere seilere velkommen til kappseiling og sosial aftersail på Granholmen.

PRAKTISKE OPPLYSNINGER

Adkomst

Sandefjord Seilforening har sitt anlegg på Granholmen i Sandefjord. Sandefjord nås via E18 og ligger ca 120 km fra Oslo.Sandefjord har direkte fergeforbindelse med Color Line og Fjord Line til Strømstad i Sverige, og med Color Line til Hirtshals i Danmark fra nabobyen Larvik. Direkte Flyforbindelse fra København (Widerøe) og Amsterdam (KLM) til Sandefjord Torp flyplass, hyppig togforbindelse fra Oslo via Drammen med InterCity tog på Vestfoldbanen.

Vi har inngått avtale med Color Line om gratis fergetransport tur/retur Sandefjord - Strömstad for utenlandske deltakere. Kontakt Per Robert Jentsch for å få oppgitt rabattkode.

Adresse for GPS navigasjon er Granholmveien 76, 3230 SANDEFJORD

Bespisning

Lørdag og søndag er det varm lunsj inkludert i startavgiften.
Vi bestiller mat til alle som har betalt påmeldingsavgiften innen tidsfrist. Det er også mulig å kjøpe varm lunsj til flere enn seileren, pris for ekstra lunsj er kr 75.

Lørdag, rett etter seilingen, blir det en sosial samling i klubblokalet hvor det servers spekemat.

Pris pr kuvert for maten er kr 150,-. Drikke til maten kjøpes av hver enkelt.

Bestilling av ekstra lunsj og middag gjøres i påmeldingsskjemaet og betales sammen med påmeldingsavgift.

Seilområde og parkering m.m.

Sandefjord Seilforening har gode fasiliteter for modellseiling i nær tilkytning til klubbhuset på Granholmen. Av hensyn til naboer er det vesentlig at alle deltakere retter seg etter anvisninger fra arrangøren med hensyn til parkering. Biler skal parkeres på parkeringsplassen, ikke foran klubbhuset. Garderobeanlegg finnes i klubbhuset på Granholmen.

Arrangørkontakt: Per Robert Jentsch, mobil +47 915 14 068 e-mail prjentsch@gmail.com
Regattasjef: Jon Anders Quamme, mobil +47 400 60 371 e-mail quamme@kvalitetshus.no

DOKUMENTER OG PÅMELDING
HOTELL
FERGETILBUD STRÖMSTAD - SANDEFJORD

Kontakt Per Robert Jentsch for informasjon.

Telefon +47 915 14 068, e-mail prjentsch@gmail.com

H-Boat Norwegian Championshiphttps://sandefjordseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=13H-Boat Norwegian Championship2018-07-28T00:00:00Z2018-07-29T23:59:00ZGranholmen, Sandefjord
H-Boat World Championshiphttps://sandefjordseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=14H-Boat World Championship2018-07-30T00:00:00Z2018-08-03T23:59:00ZGranholmen, Sandefjord

I fokus