Innhold
Nyttig informasjon
Tur/hav-komiteen organiserer aktivitetene for de største båtene i foreningen.

Nesten alle medlemmer i denne kategorien bruker båten til turseiling, og noen deltar fast eller av og til i regattaer i og utenfor foreningen.

En fersk undersøkelse blant medlemmene viser at mange kunne tenke seg å seile mer regatta, og når dette sammenfaller med introduksjonen av Skagerak Skjærgårdscup og at komiteen har fått en leder, skal det bli spennende å se hvordan seongen 2014 utvikler seg.

Nyheter

Erik Krister med Flash vant HollenderseilasenErik Krister med Flash vant Hollenderseilasen2018-08-26T22:00:00ZFirst 40, «Flash V» vant Hollenderseilasen over-all. Skipper Erik Krister avslører vinneroppskriften.

Pinseleir!https://sandefjordseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=32Pinseleir!2019-06-08T00:00:00Z2019-06-10T23:59:00ZTønsberg seilforeningÅrets morsomste samling på Fjærholmen hos Tønsberg Seilforening. Vi etablerer Sandefjord SailCamp på stranden!
Mesterskapssamlinghttps://sandefjordseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=33Mesterskapssamling2019-06-08T00:00:00Z2019-06-11T23:59:00ZBolærneI samarbeid med pinseleiren til Tønsberg seilforening. De som har kvalifisert seg til å delta i interansjonale mesterskap, samt inviterte, gjennomfører Mesterskapssamling på Bolærne.
Norsk Seilsportliga J70https://sandefjordseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=54Norsk Seilsportliga J702019-06-09T00:00:00Z2019-06-10T23:59:00ZOsloNorsk Seilsportsliga - J70

I fokus

Alle nyheter

Bli med på sommerleir i fjor'n!Bli med på sommerleir i fjor'n!2019-05-07T22:00:00ZI uke 26 arrangerer vi sommerleir mandag til fredag! Det blir 5 dager med seiling og morsom aktivitet på vannet.
Seilforeningen med ny facebookside.Seilforeningen med ny facebookside.2019-04-26T22:00:00ZI mylderet av facebook grupper og undergrupper, hemmelige og usynlige, har Sandefjord Seilforening nå etablert en offisiell Facebook side.
Vellykket samling på GardaVellykket samling på Garda2019-04-25T22:00:00ZSamlingen er et samarbeid mellom Sandefjord Seilforening, Tønsberg Seilforening og KNS, der vi inviterer alle norske seilere til Norsk OptiCamp Garda.