Innhold

Nybegynner gruppa

Treningstider: Mandag kl 18:00-20:00

Rib transport og utlån

Vi velger i år å dele ansvaret for transport av RIB til div arrangementer mellom NC og VC gruppen. NC gruppen har ansvaret for NC, utenlandsregattaer og evt øvrige større nasjonale arrangementer. VC gruppen har ansvaret for VC og Pinseleir.

Det er viktig å merke seg at det er to forskjellige kategorier med båttransport; båttransport for Sandefjord Seilforening og båttransport til eget privat bruk.

Transport av det antallet sikringsbåter og evt. trenerbåter Sandefjord Seilforening skal benytte på de ulike arrangementene:

-          Vanligvis 1 sikringsbåt pr arrangement og 1 trenerbåt til NC.

-          De mest egnede båter og tilhengere blir prioritert til disse oppdragene. Ny VSR skal kun benyttes etter spesiell avtale

-          Disse transportene foregår etter egen oppsatt dugnadsliste innad i gruppene.

-          Vi sørger for at belastningen blir fordelt så likt som mulig innad i NC-gruppen.

-          Vestfold Cup gruppen lager sitt eget oppsett for VC.

-          Sandefjord Seilforening dekker bensin til alle disse følgebåtene, men båtfører er ansvarlig for å fylle fra bensinskap og/eller Shell.

Det skal være en person i trenerbåt og to personer i sikringsbåter. Jollehengeren vår kan være aktuell å benytte ved mange av disse arrangementene, men her oppfordres det til å gjøre avtaler mellom seilere/foreldre som skal til aktuelt arrangement om det er hensiktsmessig. Sandefjord Seilforening dekker bensin til alle disse følgebåtene, men båtfører er ansvarlig for selv å fylle fra bensinskap og/eller Shell. Gaute har sendt ut liste/forespørsel til de som er aktuelle for transportoppdrag til NC før sommeren.

Privat lån av Sandefjord Seilforenings båter til tilskuerbåt/foreldrebåt:

Båter som ikke benyttes til trenerbåt/sikringsbåt er disponible for å lånes. Forutsetningene her er som følger:

-          Slikt lån av båt til eget bruk frigjør selvsagt ikke i forhold til dugnad med å transportere våre obligatoriske sikrings- trenerbåter

-          I utgangspunktet førstemann til møllamen man rykker bakover i køen om man tidligere har lånt utstyr til annet arrangement

-          Man har fullt ansvar for utstyret under låneperioden og man skal bekoste bensin osv selvFull tank når man drar (fylles fra bensinskap) og full tank når man leverer utstyret tilbake (fylles opp for egen regning på bensinstasjon)!

-          NC gruppen organiserer dette på NC'er, LIROS,  NM osv (mail til Simen/Jan Erik). VC gruppen organiserer på VC etter eget opplegg

I fokus

Alle nyheter

Erik Krister med Flash vant HollenderseilasenErik Krister med Flash vant Hollenderseilasen2018-08-26T22:00:00ZFirst 40, «Flash V» vant Hollenderseilasen over-all. Skipper Erik Krister avslører vinneroppskriften.
Krister vant FærdernKrister vant Færdern2018-06-12T22:00:00ZErik Krister med mannskap ble nr 1 i sin klasse i helgens Færderseilas 2018. Regattaen er på 74 NM og årets seilas varte omlag 17 timer.
H-Båt NM 2018H-Båt NM 20182018-06-07T22:00:00ZPåmelding til Norgesmesterskap i H-Båt 2018 er nå åpnet. Problemer med betalingsløsning gjør at man må krysse av for Kontant betaling. Vi kommer tilbake med informasjon om hvordan betale senere.
Gøy på vannet 2018Gøy på vannet 20182018-04-18T22:00:00ZGøy på vannet har i år inngått et samarbeid med Redningsselskapet for gjennomføring av Gøy på vannet 2018.
Årsmøte og Årsberetning for 2017Årsmøte og Årsberetning for 20172018-02-26T23:00:00ZHer kan du se og lese årets årsberetning for foreningen vår.
Årsmøtet 6 mars kl 19.00Årsmøtet 6 mars kl 19.002018-02-25T23:00:00ZVelkommen til Årsmøte 6 Mars 2018
Norskekysten – en eventyrlig reiseNorskekysten – en eventyrlig reise2018-01-16T23:00:00ZHvordan og hvorfor seile Norskekysten - Norskekysten – en eventyrlig reise Onsdag 31.1.2018 kl 1830 Hvem: Jon Amtrup Sted: Sandefjord Seilforening - Granholmen Fri entre
Vårprogram H-båtklubbenVårprogram H-båtklubben2018-01-16T23:00:00ZVi har lagt opp til en aktiv vårsesong i H-båtklassen. Se program.